Arhivă : Agenda de concert Înapoi

Noutăți la Muzeul Național Cotroceni: tarife, trasee de vizitare și noi instrumente de comunicare cu publicul

Publicat: joi, 25 Februarie 2016 , ora 15.48
La aniversarea celor 25 de ani de la înființare, Muzeul Național Cotroceni revine în prim-planul societății culturale românești nu doar cu o serie de evenimente de înaltă ținută, ci și cu schimbări mult așteptate de publicul larg.

Începând cu data de 1 martie 2016, intră în vigoare noile tarife ale MNC pentru mai multe categorii de vizitatori. "Ținem cont de ceea ce își doresc vizitatorii noștri și cel mai important aspect este faptul că am regândit planul de tarife. În acest sens, ne-am propus să acordăm 75% reducere pentru elevii și studenții români, așa cum prevede Legea educației naționale. Mai mult, se vor bucura de gratuitate etnicii români din afara granițelor țării, care beneficiază de burse de studiu de la stat, dar și multe alte categorii de vizitatori. Nu este ușor pentru muzeu, însă considerăm că prin aceste prime schimbări vom reuși atragerea publicului și repoziționarea Muzeului Cotroceni în topul celor mai vizitate instituții de profil din capitală", a declarat Cristina Verona, manager interimar al MNC.

Totodată, vizitatorii au acum ocazia să aleagă între 2 trasee diferite, însă toți vor păși în același decor regal prin somptuosul Hol de Onoare, decorat în stil Napoleon al III lea. Noul traseu de vizitare, cel complet, cuprinde expoziția de obiecte religioase restaurate, care au aparținut vechii biserici din curtea interioară a Palatului Cotroceni, inclusă de asemenea în traseu.

În același timp, Muzeul Național Cotroceni urmărește o nouă abordare în relația cu publicul prin utilizarea căilor moderne de comunicare. "Trebuie să ținem seamă de o serie de realități, să ne adaptăm noilor cerințe și chiar să ne reinventăm. Faptul ca anul 2016 este unul aniversar, pentru noi este cel mai bun prilej să demarăm acest proiect. Prin noua strategie de marketing cultural ne propunem să atragem un public cât mai numeros, însă, o spunem foarte clar, grupul țintă rămâne tânăra generație. Pentru a-i atrage pe cei tineri ne reinventăm, pregătim proiecte, o nouă identitate vizuală și folosim instrumente noi de comunicare. Istoria Palatului Cotroceni poate fi promovată în mediul online. Am lansat recent pagina oficială facebook.com/muzeulcotroceni, un newsletter și este în lucru o interfață nouă a site-ului nostru", a adăugat Cristina Verona, managerul MNC.

Mai multe informații privind noile tarife și modalitățile de vizitare a Muzeului Național Cotroceni aici: www.muzeulcotroceni.ro/vizitare, telefon programări vizite: 021 - 317.31.07.