ACUM:
13.05
Polifonii
Baroc, clasic, romantic, coral, creație și interpretare românească - înlănțuite inedit într-o nouă emisiune.
Urmează: 15.25 Promo Informații despre evenimentele Radio România Muzical și ale partenerilor noștri.
Apoi: 15.29 Promo RRM Detalii despre cele mai interesante emisiuni ale zilei.

Se întâmplă la Radio România Înapoi

Radio România Actualități - cel mai ascultat radio la nivel național, urban, rural și în București

Publicat: luni, 6 Septembrie 2021 , ora 14.48


Radio România Actualități este lider de piață pe indicatorul market share atât la nivel național, cât și în mediul urban, rural și în București, potrivit ultimului sondaj publicat astăzi de Asociația pentru Radio Audiență (ARA).

În București, Radio România Actualități se clasează pe poziția a doua, cu 191,5 mii de ascultători, iar la nivel național se află pe poziția a treia cu 1.805,3 mii de ascultători.

Datele sondajului ARA indică, de asemenea, că în perioada 26 aprilie - 14 august posturile Societății Române de Radiodifuziune au ocupat peste un sfert din timpul total de ascultare la nivel național (26,2% - cotă de piață).

Radio România Actualități mulțumește ascultătorilor săi pentru încrederea acordată!

Valul de vară al Studiului de Audiență Radio a fost realizat in perioada 26 aprilie - 14 august 2021, de către IMAS - Marketing și Sondaje S.A. și Mercury Research S.R.L.

În cadrul cercetării s-a măsurat audiența posturilor de radio la nivel național, urban și în municipiul București. Eșantionul are un volum de 11.005 de persoane, cu o eroare maximă de eșantionare de +/- 0,9%. În mediul urban s-au realizat 7.659 interviuri (eroare maximă de eșantionare +/-1,1%), în mediul rural s-au realizat 3.346 interviuri (eroare maximă de eșantionare +/-1,7%), iar în București s-au realizat 1.814 interviuri (eroarea maximă de eșantionare este +/- 2,3%). Măsurarea audienței posturilor de radio în cadrul SAR s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (Day After Recall), la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare existente pe plan internațional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion and Marketing Research).

Serviciul Comunicare și Relații Publice