ACUM:
7.00
Allegro... de weekend
Un matinal clasic, într-un tempo vivace.
Urmează: 9.50 Promo Informații despre evenimentele partenerilor noștri.
Apoi: 9.55 Info buletin muzical Știrile muzicale ale zilei

Arhivă : Se întâmplă la Radio România Înapoi

Fiecare zi începe cu Radio România

Bookmark and Share
Publicat: vineri, 8 Septembrie 2017 , ora 11.21
În cel mai recent val de măsurare a audiențelor radio - valul de vară din 2017 - Radio România Actualități își menține poziția de lider de piață, înregistrând și de această dată cea mai mare valoare a indicatorului Market Share din România la nivel național, urban și în București: 12,7% la nivel național, 13,1% în mediul urban și de 14,6% în București.

Cota de piață a programelor Radio România (Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor și Rețeaua Studiourilor Regionale) poziționează Societatea Română de Radiodifuziune pe locul I în toate cele patru medii de rezidență comunicate de Asociația pentru Radio Audiență. Astfel, SRR are cea mai mare cotă de piață atât la nivel național (29,3%), cât și la nivel urban (23,5%), rural (39,1%) și în București (19,8%).

În ceea ce privește indicatorul Daily Reach (numărul zilnic de ascultători unici), Radio România Actualități este ascultat zilnic de peste 1.800.000 de români, situându-se pe locul al treilea la nivel național, după Kiss FM și Radio ZU. În București, audiența zilnică a Radio România Actualități este de 220.000 ascultători, fiind cel mai popular post de radio după Radio ZU.

Conform aceluiași studiu, Matinalul postului Radio România Actualități este emisiunea cu cea mai mare cotă de piață (13,5%) din mediul urban, de luni până vineri. În ceea ce privește numărul de ascultători, emisiunea adună zilnic 671.800 de persoane, ocupând locul al doilea în ierarhia emisiunilor difuzate în același tronson orar. În București, Matinalul Radio România Actualități este cea mai ascultată emisiune de dimineață, de luni până vineri, având cei mai mulți ascultători în fiecare zi (146.900) și cea mai mare cotă de piață (16,9%).

De asemenea, emisiunea Bună dimineața, România! a postului Radio România Actualități este cea mai ascultată emisiune în intervalul orar în care este difuzată (5:00 - 7:00), de luni până vineri, atât în București, cât și în mediile urban și rural, având cei mai mulți ascultători în fiecare zi (83.800 de ascultători zilnic în București, 444.300 în mediul urban și 352.200 în mediul rural) și cea mai mare cotă de piață (23% în București, 19,3% în mediul urban și 20,3% în mediul rural).

În ceea ce privește posturile regionale, în Oltenia, Radio Oltenia Craiova este lider de piață, având cel mai mare număr zilnic de ascultători (365.400) și o cotă de piață de 25,2%. În Banat, Radio Reșița și Radio Timișoara sunt cele mai ascultate posturi din regiune, având cel mai mare număr zilnic de ascultători și o cotă de piață de 30,4% împreună. În Moldova, Radio Iași are cea mai mare cotă de piață din regiune (13,3%) și ocupă locul al treilea în ierarhia posturilor alcătuită în funcție de numărul zilnic de ascultători (409.000 de ascultători zilnic). În Muntenia, în mediul rural, postul Antena Satelor are cea mai mare cotă de piață (26,6%) și este al doilea cel mai ascultat post după numărul zilnic de ascultători (325.800). Emisiunea "Bună dimineața, gospodari!" a postului ocupă locul I de luni până vineri, având cei mai mulți ascultători (228.700 de ascultători zilnic) și cea mai mare cotă de piață (28,9%), pe tronsonul orar în care este difuzată (5:00 - 9:00).

Studiul de Audiență Radio - valul de vară 2017 a fost efectuat în perioada 24 aprilie - 13 august 2017 de către IMAS - Marketing și Sondaje și Mercury Research SRL, pe un eșantion de 10.079 de persoane, dintre care 7.402 în mediul urban și 2.677 în mediul rural.

Studiul a cuprins 1.363 de localități, dintre care 303 în mediul urban și 1060 în mediul rural.

Măsurarea audienței s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internațional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).

Vă mulțumim pentru că sunteți constant alături de noi!