ACUM:
1.00
Notturno
produs de BBC, preluat prin Uniunea Europeană de Radio
Urmează: 7.00 Musica viva Matinalul altfel, marca Radio România Muzical.
Apoi: 9.55 Promo Informații despre evenimentele Radio România Muzical și ale partenerilor noștri.

Arhivă : Se întâmplă la Radio România Înapoi

Radio România este pe locul 1!

Bookmark and Share
Publicat: luni, 20 Ianuarie 2014 , ora 13.40

Conform datelor de audiență furnizate de Asociația pentru Radio Audiență (ARA), Valul de toamnă 2013, publicate astăzi, Radio România Actualități, principalul post al Radio România, este pe primul loc, înregistrând 14,3% cotă de piață la nivel național (14,1% cotă de piață la nivel urban și 16,7% cotă de piață în municipiul București).

La nivel național două dintre posturile Radio România au înregistrat creșteri semnificative ale audienței: RRA, cu peste 230.000 de ascultători, iar Radio România Cultural cu peste 30 %, față de valul anterior SAR.

Aceste rezultate, care conțin creșteri importante față de studiul precedent, sunt urmarea firească a modernizării ofertei editoriale a principalului post al Radio România precum și a campaniei de marketing derulate în ultimele luni ale anului 2013.

5 milioane de ascultători aleg zilnic unul dintre programele Radio România (Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor și Rețeaua Studiourilor Regionale), reprezentând 30,8% din totalul ascultătorilor din România.

Studiul de Audiență Radio - Valul de toamnă 2013 a fost efectuat în perioada 2 septembrie - 22 decembrie 2013 de către IMAS - Marketing și Sondaje și GFK România pe un eșantion de 9.437 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban și 2.037 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.155 de localități, dintre care 305 în mediul urban și 850 în mediul rural. Măsurarea audienței s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internațional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).

Vă mulțumim pentru că sunteți alături de noi!