Arhivă : Se întâmplă la Radio România Înapoi

Radio România, de trei ori pe locul 1

Publicat: luni, 18 Mai 2015 , ora 11.50

Radio România Actualități, principalul post al Societății Române de Radiodifuziune, își consolidează prima poziție deținută și în valurile anterioare, în toate cele trei planuri de cercetare a audienței: 14,7% cotă de piață la nivel național, 13,9% cotă de piață la nivel urban și 14,5% cotă de piață în municipiul București, conform datelor de audiență furnizate de Asociația pentru Radio Audiență (ARA), Valul de primăvară 2015, publicate astăzi.

Programele Radio România (Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor și Rețeaua Studiourilor Regionale) sunt alese zilnic de aproape 4,5 milioane de ascultători, cu o cotă de piață (market share) crescută, de 31,3%.

Studiul de Audiență Radio - Valul de primăvară 2015 a fost efectuat în perioada 12 ianuarie - 26 aprilie 2015 de către IMAS - Marketing și Sondaje și GFK România - Institut de Cercetare de Piață SRL pe un eșantion de 9.416 de persoane dintre care 7.399 în mediul urban și 2.017 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.148 de localități, dintre care 301 în mediul urban și 847 în mediul rural. Măsurarea audienței s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internațional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).

Vă mulțumim pentru că sunteți alături de noi!