Arhivă : Se întâmplă la Radio România Înapoi
Radio România își păstrează constant poziția de lider de audiență
Radio România Actualități, principalul post al Societății Române de Radiodifuziune, este din nou lider de audiență, cu o cotă de piață de 14,2% la nivel național, conform datelor de audiență publicate astăzi de Asociația pentru Radio Audiență (ARA) - Valul de vară 2014.
Radio România deține, la nivel național, o cotă de piață de 30%.
Programele Radio România (Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor și Rețeaua Studiourilor Regionale) sunt ascultate zilnic de peste 4,5 milioane persoane, reprezentând aproximativ o treime din totalul ascultătorilor de radio din România.
Studiul de Audiență Radio - Valul de vară 2014 a fost efectuat în perioada 28 aprilie - 17 august 2014 de către IMAS - Marketing și Sondaje și GfK România pe un eșantion de 9.436 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban și 2.036 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.150 de localități, dintre care 302 în mediul urban și 848 în mediul rural. Măsurarea audienței s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (Day After Recall), metodă folosită de cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internațional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).
Vă mulțumim pentru încrederea pe care ne-o acordați zi de zi.