Arhivă : Evenimente Înapoi

Radio România domină topul audiențelor

Publicat: luni, 16 Mai 2016 , ora 15.38

Radio România Actualități este în continuare lider de piață în România, înregistrând cea mai mare valoare a indicatorului Market Share pe toate mediile de rezidență: 14,4% la nivel național, 14,5% în mediul urban și 16,6% în București, după cum arată datele de audiență furnizate de Asociația pentru Radio Audiență (ARA), după primul val de măsurare a audiențelor radio din 2016, publicate astăzi. Cota de piață pe București a Radio România Actualități are o creștere de 3,2 puncte procentuale comparativ cu valul anterior.

Audiența zilnică a programelor Radio România (Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor și Rețeaua Studiourilor Regionale) însumează aproximativ 4,5 milioane de ascultători, Societatea Română de Radiodifuziune înregistrând o cotă de piață de circa 31%, ceea ce o poziționează pe locul I.

Studiul de Audiență Radio - valul de primăvară 2016 a fost efectuat în perioada 11 ianuarie - 24 aprilie 2016 de către IMAS - Marketing și Sondaje și Mercury Research SRL, pe un eșantion de 10.141 de persoane dintre care 7.397 în mediul urban și 2.744 în mediul rural.

Studiul a cuprins 1.372 de localități, dintre care 308 în mediul urban și 1.064 în mediul rural.

Măsurarea audienței s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă (Day After Recall), metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internațional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion & Marketing Research).

Vă mulțumim pentru încredere!