Arhivă : Evenimente Înapoi

Ziua Mondială a Radioului 2014: 'egta' sărbătorește puterea radioului

Publicat: joi, 13 Februarie 2014 , ora 0.00

Pentru al doilea an consecutiv, egta (asociația europeană a agențiilor de publicitate pentru televiziune și radio) consideră Ziua Mondială a Radioului ca prilejul potrivit să-i invite pe cei care lucrează în acest domeniu să sărbătorească radioul, mijloc de comunicare care constituie o parte cheie a vieții milioanelor de oameni din întreaga lume.

Ziua Mondială a Radioului - 13 februarie, stabilită de UNESCO la cea de-a 36-a Conferință Generală din noiembrie 2011, recunoaște radioul drept suportul mass-media capabil să atingă cea mai mare audiență în întreaga lume, oferind o comunicare puternică la un cost mic. Programele radio ajung în cele mai izolate comunități și la persoanele cele mai vulnerabile, încurajează dezbaterile, dar sprijină și comunicarea eficientă în situații de urgență și dezastre. Radioul are însă și o altă fațetă care trebuie sărbătorită: aduce ascultătorilor săi fideli muzică, sport, entertainment, teatru, știri locale - un conținut de calitate. Radioul este companionul miliardelor de oameni din întreaga lume.

Anul acesta egta a ales să evidențieze capacitatea radioului de a oferi fiecărui ascultător o experiență unică în teatrul minții și de a transmite simultan mesaje către milioane de oameni, ceea ce face din acest mijloc media unul dintre cele mai accesibile pentru specialiștii din marketing. Trei spoturi audio comandate de egta demonstrează capacitatea unică a radioului de a umple tabloul imaginației noastre.

Având un site dedicat sărbătoririi, www.egtaradioday.com, egta evidențiază punctele forte ale radioului ca mijloc mass-media: abilitatea de a atinge o imensă audiență, oferta excepțională pentru furnizorii de publicitate precum și creativitatea și inventivitatea puse în slujba ascultătorilor de azi și din viitor. Site-ul încurajează vizitatorii să descopere o selecție dintre cele mai bune exemple practice de promovare a radioului ca mijloc media, dar și să sprijine brandurile radio.

Totuși, conținutul de calitate vine cu un preț, iar rolul egta este acela de a oferi sprijin membrilor săi: regii și agenții de vânzări de publicitate din industria radiofonică din Europa și de dincolo de acest continent, menite să creeze o bază financiară solidă radiodifuzorilor. Multe servicii publice de radio și radiourile private se bazează într-o măsură mai mare sau mai mică pe veniturile din publicitate și de aceea este crucial ca furnizorii de publicitate și agențiile să recunoască valoarea reală a acestui mijloc media în construirea brandurilor și în direcționarea vânzărilor.

Mai multe informații puteți găsi pe www.egta.com și pe www.egtaradioday.com.

La Mulți Ani de Ziua Mondială a Radioului 2014!