Arhivă : Evenimente Înapoi

Radio România își consolidează poziția de lider

Publicat: luni, 20 Mai 2013 , ora 15.01

Conform datelor de audiență furnizate de Asociația pentru Radio Audiență (ARA), Valul de primăvară 2013, publicate astăzi, aproape 40% dintre ascultători aleg zilnic unul dintre programele Radio România (Radio România Actualități, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Antena Satelor și Rețeaua Studiourilor Regionale), reprezentând aproximativ 4,5 milioane de persoane din totalul ascultătorilor din România.

Radio România este pe primul loc, principalul său post - Radio România Actualități - înregistrând 14,2% cotă de piață la nivel național, 14,7% cotă de piață la nivel urban și 16% cotă de piață în municipiul București - după cum arată studiul menționat.

Studiul de Audiență Radio - Valul de primăvară 2013 - a fost efectuat în perioada 14 ianuarie - 28 aprilie 2013 de către IMAS - Marketing și Sondaje și GFK România pe un eșantion de 9.443 de persoane dintre care 7.400 în mediul urban și 2.043 în mediul rural. Studiul a cuprins 1.160 de localități, dintre care 312 în mediul urban și 848 în mediul rural. Măsurarea audienței s-a realizat pe baza metodei rememorării audienței din ziua precedentă, metodă la care apelează cele mai multe dintre sistemele de măsurare pe plan internațional, metodologie recomandată de EBU (European Broadcasting Union) și ESOMAR (European Society for Opinion&Marketing Research).

Vă mulțumim pentru că sunteți alături de noi!